Slider

Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Και άλλα προβλήματα για τα πανάκριβα και εντελώς προβληματικά F35

Αλήθεια, που είναι όλοι αυτοί που απαιτούν την άμεση αγορά των πανάκριβων και εξαιρετικά προβληματικών αμερικανικών πολεμικών αεροσκαφών F35; 
Που είναι ο ΥΕΘΑ Π.καμμένος και ο Λεβέντης, που μάλιστα απαιτεί από τους συνταξιούχους να αποδεχτούν αδιαμαρτύρητα και νέο πετσόκομμα των ήδη πενιχρών συντάξεων για να προχωρήσει η αγορά 20 F35 που θα κοστίσει 7 δισεκατομμύρια δολάρια; 

Που είναι όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι και τα σαιτ που τα διαφημίζουν;

Γιατί όλοι αυτοί αποκρύπτουν την είδηση για τα νέα προβλήματα που παρουσίασαν τα F35, τα οποία για να επιλυθούν θα απαιτηθούν τεράστια κόστη και 3 ολόκληρα χρόνια; 

Διαβάζουμε λοιπόν: 



F-35C: Καταπονήσεις για τους πιλότους του κατά την απονήωση 

Ειδική ομάδα φέρεται να έχει συστήσει το αμερικανικό Πεντάγωνο για να αντιμετωπίσει προβλήματα που έχουν ανακύψει με το πρόγραμμα του μαχητικού F-35C, την έκδοση δηλαδή βραχείας από-προσνήωσης (STOL: Short Take-Off and Landing) που επιχειρεί από τα αμερικανικά αεροπλανοφόρα, το πιο ακριβό, αλλά και φιλόδοξο, εξοπλιστικό πρόγραμμα στην ιστορία. 
Ένα πρόβλημα που έχει ανακύψει αφορά το ρηνιαίο σκέλος προσγείωσης της συγκεκριμένης έκδοσης, κατά την υποβοηθούμενη με καταπέλτη απονήωση. Οι καταπονήσεις για τους πιλότους είναι μεγάλες με αποτέλεσμα να τους καταπονούν και να τους αποπροσανατολίζουν, κάτι που δυνητικά μπορεί να απειλήσει και την ασφάλεια της πτήσης, καθώς δυσχεραίνεται η ορθή αξιοποίηση των στοιχείων της πτήσης. 
Η ομάδα του Πενταγώνου εντόπισε τα προβλήματα και έχει προτείνει λύσης, οι οποίες όμως θα απαιτήσουν χρόνο 12-36 μηνών για να εφαρμοστούν, είτε αυτές θα αφορούν σε παρεμβάσεις στα αεροπλάνα είτε στα ίδια τα αεροπλανοφόρα. 
Πριν από λίγες ημέρες, τον Δεκέμβριο, ο επικεφαλής του προγράμματος από την πλευρά της αμερικανικής Αεροπορίας (USAF), αντιπτέραρχος Κρίστοφερ Μπόγκνταν, διευκρίνισε σε δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια ενημέρωσης, ότι τα προβλήματα ανακύπτουν όταν τα αεροσκάφη απονηώνονται με πλήρες οπλικό φορτίο και καύσιμα. 

Και μην μας απαντήσει κανείς ότι το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό δεν έχει αεροπλανοφόρο, άρα δεν θα αντιμετωπίσει τέτοιου είδους ζητήματα! 
Γιατί το θέμα είναι ότι αποκρύπτουν την είδηση. Ότι εξαφανίζουν συστηματικά κάθε πληροφορία για τα συνεχώς πολλαπλασιαζόμενα προβλήματα που εμφανίζουν τα συγκεκριμένα αμερικανικά αεροσκάφη που λανσάρουν. 
Μήπως, λέμε μήπως, έχει καμιά σχέση η έμμεση χρηματοδότηση δημοσιογράφων-εφημερίδων-σαιτ μέσω της διαφήμισης της συγκεκριμένης αμερικανικής πολεμικής βιομηχανίας; 
Μήπως, λέμε μήπως, η συγκεκριμένη συμπεριφορά των δημοσιογράφων και των συστημικών μέσων συνδέεται με το γεγονός ότι η Lockheed Martin μαζεύει κάθε βδομάδα τους δημοσιογράφους για να τους ενημερώσει;
Εμείς τους θυμίζουμε:
ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ» ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΑΕΡOΣΚΑΦΩΝ F-35
Πολύ σύντομα, το αστικό πολιτικό προσωπικό και τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ, που προωθούν δημόσια την προμήθεια των πανάκριβων -κι εξίσου άχρηστων- πολεμικών αεροσκαφών F-35, θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις για το ρόλο τους. Σε συνέχεια των μέτρων κοινωνικού κανιβαλισμού και κοινοβουλευτικού ολοκληρωτισμού, ελληνικό και τουρκικό αστικό πολιτικό σύστημα πυροδοτούν, από κοινού, την ένταση στο Αιγαίο και απαιτούν εθνική ενότητα από τους πολίτες τους. 
Με αυτή τη δικαιολογία, ο Καμμένος και το αστικό σύστημα εξουσίας ζητούν αγορά είκοσι F-35, αξίας 7 δισ., ως απάντηση στην Τουρκία. Η νέα «αγορά του αιώνα» εμφανίζεται ως φάρσα ύστερα, 30 χρόνια μετά τα σκάνδαλα της πρώτης. Η ουσία του εθνικισμού και της πολεμοκαπηλείας, μετρημένη σε επικερδή συμβόλαια για τους εμπόρους όπλων, φαίνεται στις αποκαλύψεις που κάνουν λόγο για σκανδαλώδεις υπερβάσεις κόστους ενός περίπου άχρηστου αεροσκάφους, με προβλήματα λειτουργίας. Σχεδόν σύσσωμο, το αμερικανικό πεντάγωνο προτείνει πάγωμα της προμήθειας. Πολλές χώρες επανεξετάζουν τις παραγγελίες. Ακόμα και ο ίδιος ο Τραμπ, στο τουίτερ, κατήγγειλε το κόστος, που φτάνει τα 337 εκ. δολάρια ανά αεροσκάφος. Το πρόγραμμα, μάλιστα, κινδυνεύει να γίνει μαύρη τρύπα για το τουρκικό κράτος, που δυσκολεύεται να διατηρήσει το αρχικό ύψος των δεσμεύσεών του. Όμως, αυτά δεν αφορούν το ελληνικό αστικό κατεστημένο. Ακόμα και σε συνθήκες βαριάς κρίσης, η Ελλάδα είναι πρωταθλήτρια ως προς την πολεμική προετοιμασία αλλά και σε ποσοστό πολεμικών δαπανών επί του ΑΕΠ, ξεπερνώντας το όριο του 2% που θέτει το ΝΑΤΟ για τα μέλη του. Τώρα, στόχος είναι να υπερβούν οι εξοπλισμοί το 20% των πολεμικών δαπανών. Οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ψάχνουν λύση με μια αντιλαϊκή επίθεση που δεν είχαν τολμήσει οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Ιδιωτικοποιούν 34 δισ. ευρώ από τη δημόσια περιουσία που ανήκει στις ένοπλες δυνάμεις. Περικόπτουν το κόστος λειτουργίας, μετατρέποντάς το σε έμμεση φορολογία των φαντάρων. Νομοθέτησαν την ακραία εργασιακή εκμετάλλευση των στρατευμένων. Αυτή η σκανδαλώδης αγορά αναμένεται να μπλοκαριστεί από την Ε.Ε., που επιδιώκει τη συμμετοχή της ευρωπαϊκής βιομηχανίας όπλων. Αυτό, όμως που μένει, είναι τα 2 δισ. για αναβάθμιση των F-16 και των Mirage της αεροπορίας, τα 500 εκ. ευρώ, για την αναβάθμιση των αεροσκαφών P-3Orion, με κύρια αποστολή τον πόλεμο κατά της τρομοκρατίας και των προσφύγων, η ενίσχυση του πολεμικού ναυτικού. Αυτό είναι, εξάλλου, το βασικό επίδικο που θέτει το Ισραήλ, στα πλαίσια της στρατηγικής συμμαχίας των δύο χωρών. Το πραγματικό κόστος της πολεμικής προετοιμασίας, για άλλη μια φορά, καλούνται να το πληρώσουν οι λαοί, πρώτα πληρώνοντας πανάκριβους εξοπλισμούς και έπειτα δίνοντας τη ζωή τους ως αναλώσιμο υλικό του ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού. 
Μόνος δρόμος είναι το μπλοκάρισμα των πολεμικών εξοπλισμών και η ανατροπή των κυβερνήσεων του πολέμου σε Ελλάδα και Τουρκία. 

ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου