Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

165 ΜΠΕΠ Δράμα: άγριο χώσιμο και παράνομες ασκήσεις!

Στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ έφτασε η παρακάτω επιστολή που αποκαλύπτει σημαντικές πτυχές της ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ, των ΚΙΝΔΥΝΩΝ και της ΜΑΥΡΙΛΑΣ που εμπεριέχει η καθημερινότητα της στρατιωτικής θητείας.
Γιατί φυσικά, ο Στρατός δεν είναι η προπαγάνδα της ΕΡΤ, ούτε οι μιλιταριστικές εκπομπές του ΥΕΘΑ Π.Καμμένου, των ΑΝΕΛ και του Βαρδινογιάννη!
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ   
Γεια σας, έγινα γνώστης της σελίδας σας από τότε που ξεκίνησα τη θητεία μου και τώρα που τελείωσα αποφάσισα να σας στείλω και τις δική μου εμπειρία .
Υπηρέτησα με την ΣΤ ΕΣΣΟ (του Νοεμβρίου). Παρουσιάστηκα στη ΘΗΒΑ ακολούθησε η Αυλώνα για 20 μέρες και με επιλογή μου κατατάχθηκα στην ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ στη Κύπρο, με τα θετικά και τα αρνητικά του στρατού. Μετά από 5 περίπου μήνες επαναπατρίστηκα για το τελευταίο μήνα της θητείας μου όπως συνηθίζεται για να απολυθώ από τον τόπο καταγωγής μου τη Δράμα και συγκεκριμένα στο στρατόπεδο πυροβολικού 165 ΜΠΕΠ.

Η αντιμετώπιση που δέχτηκα θεωρώ οτί δεν ήταν αυτή που άρμοζε στη περίσταση. Ως γνωστόν ο επαναπατριζόμενος δικαιούται 10 ημέρες υποχρεωτική τιμητική άδεια την οποία ο διοικητής αρνήθηκε να μου την παραχωρήσει λέγοντας οτι όλοι όσοι δεν έλαβαν ήταν παράνομοι(όλοι οι στρατιώτες της σειράς μου μετά απο επικοινωνία μου μαζί τους μου είπαν οτι την έχουν λάβει). Αυτά ας τα θεωρήσουμε ψηλά γράμματα εν τέλη(20 μέρες ήταν και πέρασαν) άσχετα αν εγώ αντιμετώπιζα προσωπικά προβλήματα τα οποία παρέθεσα στον διοικητή και ο οποίος τα αγνόησε επιδεικτικά.

Αυτό που με έκανε αρνητική εντύπωση είναι οτι υπήρχε μια μικρή ‘’αναρχία’’ ως προς την σειρά των πραγμάτων (υπάρχει μικρή δύναμη στρατιωτών με πολλές υπηρεσίες, με πήγε 21 μέσα – 1 έξω (γνωρίζω ότι οι ΕΠΟΠ βοηθάνε στις υπηρεσίες στον Έβρο, εδώ γιατί όχι?) (Ενώ είχα ελεύθερό ασκήσεων και βαρών υποχρεώθηκα να λάβω μέρος σε άσκηση του στρατοπέδου).
Παρόλα αυτά αυτό που με σόκαρε είναι το εξής : ένα απόγευμα οι υπεύθυνοι (επόπτης- αυδμ -βαυδμ) διοργάνωσαν βραδιά μουσικής (όπως το αποκάλεσαν) άνευ λόγου και αιτίας. 
Με αγοροπωλησία (μέσω του παράνομου κψμ που υπάρχει ως γνωστόν σε κάθε στρατόπεδο)  μπύρας και μεζέδων μεταξύ των άλλων. 
Και το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι οι στρατιώτες που συμμετείχαν και ήταν ελαφρώς μεθυσμένοι αμέσως μετά ανέλαβαν τα πόστα τους, μεταξύ των άλλων και τις ΕΝΟΠΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ!!!!! 
Είναι κάτι που συνηθίζεται;
 Δεν ξέρω και απορώ..

ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΙΔΕΩΔΗ ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΒΓΗΚΑ.

Οι φαντάροι είναι πολίτες με στολή, έχουν δικαιώματα, δεν είναι σκλάβοι κανενός!

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Τηλ: 6932 955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου