Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

Ο 38χρονος ΕΜΘ στη Λέσβο σκοτώθηκε όπως και ο 19χρονος Πεζοναύτης Κρόκος εξαιτίας της 55χρονης σακαράκας Μ113!

Το νέο δραματικό περιστατικό στη Λέσβο, με την απώλεια του 38χρονου ΕΜΘ Επιλοχία Μ.Κ από το Κομπότι Άρτας μετά από ανατροπή τεθωρακισμένου άρματος Μονάδας της 98 ΑΔΤΕ ξύπνησε άσχημες μνήμες.
Πολλοί συνάδελφοι που από την πρώτη στιγμή απευθύνθηκαν στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ συνέδεσαν την σημερινή απώλεια με ένα αντίστοιχο δραματικό συμβάν, την απώλεια του 19χρονου Πεζοναύτη Κρόκου.
Οι λόγοι είναι πολλοί. 
Καταρχήν και οι δύο ήταν οδηγοί αντίστοιχων απαρχαιωμένων ερπυστριοφόρων Μ113.
Τα πανάρχαια αυτά τεθωρακισμένα θεωρούνται νεκροφόρες καθώς η οδήγηση τους γίνεται με μανιβέλες. 
Οι οδηγοί, ακριβώς για να μπορέσουν να τα κατευθύνουν είναι υποχρεωμένοι πολλές φορές να έχουν το κεφάλι τους έξω από την καταπακτή. 
Με αποτέλεσμα, όταν τα τεθωρακισμένα  αυτά ανατραπούν, ο θάνατος τους να είναι ακαριαίος.
Να τι έγινε σήμερα.
Ο 38χρονος επιλοχίας (Εθελοντής Μακράς Θητείας – ΕΜΘ) Μ.Κ από την περιοχή της Άρτας που υπηρετούσε σε στρατιωτική μονάδα της περιοχής του Μανταμάδου στη βόρεια – ανατολική Λέσβο σκοτώθηκε όταν κάτω από άγνωστες ακόμα συνθήκες τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού άρμα Μ 113 ανατράπηκε στην ευρύτερη περιοχή του ΧΥΤΑ Λέσβου κινούμενο προς το σημείο της νυχτερινής άσκησης στην περιοχή Καμένου Δάσους στην κεντρική Λέσβο. 

Το βαρύ ερπυστριοφόρο όχημα καταπλάκωσε τον άτυχο στρατιωτικό σκοτώνοντας τον ακαριαία.
Αυτή μας την εκτίμηση επιβεβαίωσε ακολούθως ανάρτηση του onalert.gr όταν η Ιωάννα Ηλιάδη έγραψε τα εξής:
Το 265 Τάγμα από το Μανταμάδο έκανε νυχτερινή άσκηση, όπως κάνουν όλες οι μονάδες των Ενόπλων Δυνάμεων. Η άσκηση προέβλεπε πέρασμα μέσα από ειδικές "πολεμικές οδούς", δηλαδή μέσα από χωμάτινες διαδρομές. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η ερπύστρια του άρματος κόλλησε σε κάποιο αυλάκι με αποτέλεσμα να κλειδώσει και να κάνει το άρμα να εκτραπεί.
Ο αρχηγός του πληρώματος πρόφθασε μέσα σε δευτερόλεπτα και κλείστηκε στη θέση του, την ώρα που έκλεινε το καπάκι και του χτυπούσε στα χέρια, προκαλώντας του εκτεταμένα κατάγματα.
Ο αδικοχαμένος επιλοχίας που ήταν οδηγός, δεν πρόφθασε να ενεργοποιήσει το μοχλό ασφαλείας του καθίσματος για να βυθιστεί μέσα στο άρμα για να προφυλαχθεί, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.
Φυσικά, δε θα βγάλουμε εμείς το πόρισμα της ΕΔΕ. Άσε που ποτέ δε θα το μάθουμε!
Όπως όμως αναφέρουν συνάδελφοι, οι ομοιότητες των δύο θανατηφόρων ατυχημάτων είναι πολλές.
Και φυσικά, βαρύτατες είναι οι ευθύνες για την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, αφού πρόκειται για επαναλαμβανόμενα δραματικά γεγονότα.
Ας θυμηθούμε όμως τι προκάλεσε την απώλεια του 20χρονου Πεζοναύτη:          
Έχουν τους ΕΠ.ΟΠ. από το 575 Τάγμα Πεζοναυτών Φρουρά στο Πεντάγωνο και σπρώχνουν στο θάνατο τον στρατιώτη, βάζοντας τον να οδηγήσει την νεκροφόρα Μ113...
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΑΛΛΕΙ:

Επειδή κανείς δεν θέτει το πρόβλημα στη σωστή βάση! Γράφετε ότι ένας έφεδρος οδηγούσε μόνο γιατί; Μήπως οι ΕΠΟΠ οδηγοί ήταν από την προηγούμενη μέχρι τις 10πμ σε υπηρεσία στο ΥΕΘΑ για να το φυλάνε από τους μεθυσμένους οδηγούς της Μεσογείων; Λέω εγώ τώρα !!!!!!!! Για ψάξτε το!!!! Τους υποχρεώνει ανά δύο ή τρεις μέρες να στέλνουν μια διμοιρία ειδικών δυνάμεων από τον Οκτώβρη!Επειδή ήταν προγραμματισμένο γι΄αυτό είπαν του παιδιού ότι θα είναι οδηγός!ΨΑΞΤΕ ΤΟ!!!» 

ΤΟ 575 ΤΑΓΜΑ ΠΕΖΟΝΑΥΤΩΝ ΕΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠ.ΟΠ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ. ΓΙΑΤΙ;

Από τα μέχρι τώρα στοιχεία της δημοσιογραφικής έρευνας σχετικά με το θάνατο του συναδέλφου Κρόκου που έχασε την ζωή του από ανατροπή του πανάρχαιου τεθωρακισμένου Μ113 που θα συμμετείχε στη μεγάλων διαστάσεων Άσκηση «Καταιγίδα» προκύπτουν τα εξής:

1. Ο συνάδελφος δεν είχε την κατάλληλη εκπαίδευση για να οδηγήσει αυτό το όχημα ηλικίας 51 χρόνων, αλλά επιπλέον είχε δηλώσει την Άρνηση του στο Λοχαγό του, οποίος τον πίεσε ασφυκτικά και τον αναγκασε να οδηγήσει το όχημα στη μοιραία διαδρομή.

Γιατί έπραξε έτσι ο Λοχαγός;

2. Ακόμη και την καλύτερη εκπαίδευση να είχαν οι στρατιώτες οδηγοί, είναι πάγια πρακτική για λόγους ασφάλειας, τα δύσχριστα αυτά Τεθωρακισμένα να τα οδηγούν Μόνιμοι με ειδικότητα οδηγού: ΕΠ.ΟΠ. και άλλοι υπαξιωματικοί.

Γιατί όμως δεν έγινε αυτό; Γιατί δεν οδήγησαν και τα 10 οχήματα της φάλαγγας ΕΠ.ΟΠ. και όλοι οι αρμόδιοι αξιωματικοί έδρασαν με αυτό τον τρόπο θέτοντας, σε θανάσιμο κίνδυνο την ζωή των στρατιωτών;

3. Η διοίκηση της μονάδας επειδή ακριβώς γνώριζε την αδυναμία του άτυχου Κρόκου να οδηγήσει το όχημα, έβαλε συνοδό του στο όχημα ένα ακόμη στρατιώτη, ο οπόιος φυσικά την κρίσιμη στιγμή δε μπόρεσε να κάνει τίποτε. Ευτυχώς για αυτόν και όλους μας, πρόλαβε να βγει από τη νεκροφόρα Μ113.

Γιατί όμως τον στρατιώτη Κρόκο δεν συνόδευσε Μόνιμος, που ίσως με την εμπειρία του, να μπορούσε να γλυτώσει το παλικάρι;

Από τα παραπάνω ερωτήματα όμως προκύπτει το εξής:

Το 575 Τάγμα Πεζοναυτών και ενώ ξεκινά για μια σημαντική άσκηση, παρουσιάζει δραματική έλλειψη όχι φαντάρων, αλλά ΕΠ.ΟΠ. και εκπαιδευμένου μόνιμου προσωπικού, τα κενά των οποίων καλύπτει πρόχειρα και ανεύθυνα η διοίκηση της μονάδας βάζοντας τον στρατιώτη Κρόκο να οδηγήσει το ερείπιο!

Αυτά τα ερωτήματα ούτε καν έχουν τεθεί και φυσικά μένουν Αναπάντητα.

Αντίθετα, από την πρώτη στιγμή όλοι μιλούν για «ανθρώπινο λάθος»-καταδικάζοντας τον νεκρό συνάδελφο- και θέτουν ζήτημα αύξησης της θητείας για να καλυφθούν τα κενά στην επάνδρωση των μονάδων, να έχουν καλύτερη εκπαίδευση οι συνάδελφοι κλπ.

ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ-ΚΩΣΤΑΡΑΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ... ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΕΜΠΡΑΚΤΑ...

Όπως όμως αποκαλύπτει η συγκεκριμένη καταγγελία, για την οποία άμεσα πρέπει να απαντήσουν ο ΥΕΘΑ Π.Παναγιωτόπουλος, ο ΑΓΕΕΘΑ Κωσταράκος και ο ΑΓΕΣ Αθ.Τσέλιος, το πρόβλημα αφορά σε μεγάλο βαθμό την απόφαση και επιβολή λείψης των συγκεκριμένων μέτρων φρούρησης του Πενταγώνου, μετά την είσοδο των απελπισμεών εργατών στα Ναυπηγειά Σκαραμαγκά που εμπαίζει συστηματικά η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ.
Για τα τρομοκρατικά προς την κοινωνία μέτρα φρούρησης στο Πεντάγωνο, που προβλέπουν παρουσία τεθωρακισμένων στις πύλες εισόδου και μεταφορά Ειδικών Δυνάμεων από κρίσιμες μονάδες- Πεζοναύτες, 71Η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία, Ζ’ ΜΑΚ, υπήρξαν ενστάσεις από τη πρώτη στιγμή.
Κανείς όμως δεν άκουσε όσους έλεγαν ότι δε μπορείς να μετατρέπεις σε Μπράβους Κρίσιμες Μονάδες.
Να που τώρα όμως αποκαλύπτεται ότι οι πολιτικές επιλογές των ΥΕΘΑ Π.Παναγιωτόπουλου και του ΑΓΕΕΘΑ Κωσταράκου, είχαν συγκεκριμένες συνέπειες στο 575 Τάγμα Πεζοναυτών και συνέβαλαν καθοριστικά στην αφαίρεση της ζωής του.
Περιμένουμε την απάντηση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων και φυσικά την ανάλειψη της πολιτικής ευθύνης με συγκεκριμένες πράξεις.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου